• STRESSHÅNDTERING 2.0

    LÆR AT TACKLE (OG FOREBYGGE) STRESS

    – Så du får mere overskud, glæde og energi på jobbet

    Med 15 konkrete redskaber, der giver dig mere trivsel og mindre stress

STRESSHÅNDTERING 2.0

LÆR AT TACKLE (OG FOREBYGGE) STRESS

– Så du får mere overskud, glæde og energi på jobbet

Med 15 konkrete redskaber, der giver dig mere trivsel og mindre stress

Stresshåndtering 2.0 er et online træningsforløb til dig, der vil lære at øge din trivsel, få mere indre ro og nærvær, samt forebygge og reducere stress.

For det kan faktisk læres. Og du lærer hvordan på forløbet her.

Sig farvel til stress, dårlig søvn og en
'biden-tænderne-sammen-hverdag'.

Lad mig male et billede for dig:

Du sidder med ungerne på gulvet, men du er ikke til stede.

Tankerne vælter rundt i hovedet. Arbejdet hænger dig ud af halsen, en truende opvask fylder hele køkkenet, en familiefest lurer i weekenden, og hvornår har du egentlig sidst haft tid til at snakke (sådan rigtigt) med din ægtefælle?

Se mig, siger den yngste. Men du ser intet. For dit hoved er fyldt op. Og du er alle andre steder end her. Med ungerne. Dem, det hele handler om.

Du mangler glæde, nærvær og overskud til at nyde samværet med dem. Og den dårlige samvittighed æder dig op.

Sådan ser det efterhånden ud hver dag. Når dit hoved rammer puden om aftenen, ærgrer du dig over, at du ikke var mere til stede i nuet – og tankemylderet fortsætter.

Ja, måske er det lidt karikeret, men det er ikke langt fra sandheden i mange tilfælde.

Manglende overskud, nærvær og indre uro er hverdag for rigtig mange mennesker.

Men det behøver det ikke være.

Der findes teknikker og metoder til at finde overskuddet, glæden og energien igen.

HVIS DU NIKKER LIGE NU, SÅ SKAL DU VIDE, AT DU IKKE ER ALENE.

På træningsforløbet her får du alle de redskaber, du skal bruge for at finde overskuddet, glæden og nærværet igen.

Du kan være i gang med første øvelse om to minutter.

Eller du kan vælge at gøre ingenting. Så risikerer du blot, at det bliver værre.

Og du kan faktisk gøre en kæmpestor forskel med en lillebitte indsats. Når du kender de rigtige værktøjer.

Dem får du 15 af på Stresshåndtering 2.0.

Effekten kan mærkes allerede fra dag 1.

Og hvis ikke forløbet er noget for dig, så skriv blot til mig og få pengene igen. Du har selvfølgelig 14 dages fuld returret. Det er klart.

Kvalificerede værktøjer til at mindske og forebygge stress

“Jeg havde længe selv haft en ulmende stress grundet mange faktorer, men havde svært ved at tage handling på det. Da jeg købte Henrik Leslyes online forløb, fik jeg for det første kick-startet min behandling og fik meget brugbare redskaber til at komme videre. Henrik er som underviser dybt empatisk, grundig og har opbygget et program, der matcher de processer, som er væsentlig til at komme videre.”
Gitte Lindholt
Performancecoach, foredragsholder og cand.mag i teatervidenskab

15 konkrete redskaber til mere glæde og energi på jobbet – og overskud til resten

På Stresshåndtering 2.0 får du 15 konkrete redskaber, der giver dig mere trivsel og mindre stress. Redskaberne er lette at gå til, så du kan bruge dem i din hverdag.

Du lærer bl.a. teknikker til at:

  • Finde øjeblikkelig indre ro og balance
  • Opbygge mental overskud, så du kan stå imod, når livet byder på modgang
  • Styrke din hjernes evne til glæde, optimisme og nærvær
  • Få styr på dit energiforbrug, så du lægger dine kræfter, der hvor det nytter
  • Få mere glæde og mening i hverdagen (ikke mindst på jobbet)

Fundamentet i forløbet er 3x5-modellen, som sikrer, at du får øvelserne i den rækkefølge, der giver den optimale effekt. Modellen opererer på tre områder med fem øvelser til hvert område, så du kommer hele vejen omkring (og helt ud i krogene) i forløbet.

Du får også

Ud over de 15 redskaber får du selvfølgelig også den videnskabelige forklaring på, hvorfor teknikkerne virker (ja, vi skal nørde lidt om hjernen), samt masser af viden, værktøjer og interviews med eksperter på forskellige områder.

Tag ikke fejl: Alt i forløbet er baseret på forskning – der er altså videnskabelig evidens bag redskaberne.

PS: Ikke blot et normalt kursus

På et ‘normalt’ kursus får du en masse viden skovlet ind på et par intensive dage. Du når ikke at træne nogle af tingene, og når du kommer hjem, sætter hverdagen ind, og indholdet er hurtigt glemt.

Sådan er det ikke på Stresshåndtering 2.0.

Det her er et træningsforløb. Det er vigtigt, at du laver øvelserne for at få en effekt. Derfor har jeg bygget det op, så du kan tage forløbet i dit eget tempo, når du har tid og energi til det. Det hele ligger online til dig og forsvinder ikke igen. Det er dit for evigt. Så tag dig tid til at lave øvelserne, og se hellere videoerne en ekstra gang, hvis du har brug for det. Vil du se resultater, er den eneste vej frem at træne. For det, du træner, bliver du bedre til.

Og ja, redskaberne virker også forebyggende. Indholdet er designet til at styrke dit mentale overskud og lære dig teknikker til at finde indre ro og være til stede i nuet. Dem kan du naturligvis også bruge til at undgå stress fremadrettet.

Få et liv med mere nærvær, glæde og overskud

Sådan tænker du måske.

Og vi forstår dig godt. Det er skræmmende at stå på tærsklen til at ændre dit liv.

Men hvis du kan genkende noget af ovenstående fra dit eget liv, så mener vi (helt ydmygt), at vores onlinekursus er noget for dig.

Måske er du soloselvstændig, leder eller medarbejder. Det er ikke så vigtigt. Det er derimod vigtigt, at du gerne vil forstå hjernen og psykologien, der skaber det optimale fundament for succes.

Her kan du se en snert af, hvad der ligger til dig i forløbet:

  • En øvelse, hvor du grafisk får kortlagt kilderne til din stress, så du tackle dem bid-for-bid (redskab #2)

  • En daglig øvelse, som giver indre ro, mindsker stress, forøger din trivsel – og kun tager 10 minutter! (redskab #9)

  • En nærværsøvelse, som lærer dig, hvordan du opdyrker mere kærlighed og nærvær i dit liv – men ikke sådan, som du tror (redskab #13)

  • En hånden-på-hjertet-øvelse til at kortlægge stresskilderne i dit liv – og en enkel teknik til at gøre noget ved dem (redskab #5).

Hvorfor 2.0?

De fleste andre kurser fokuserer kun på at reducere stress.

Det specielle ved dette forløb er, at du også får videnskabeligt dokumenterede redskaber til at øge din trivsel. Så du mindsker din stress – og samtidig træner du dit mentale overskud og din hjernes kapacitet til glæde, optimisme, nærvær og positivitet.

For du kommer sjældent i mål ved ‘kun’ at mindske stress. Du er nødt til at lære teknikker til at øge din trivsel, få mere ro og mental overskud – ellers er der stor risiko for tilbagefald.

Som jeg plejer at sige: Du trækker fra på minussiden, samtidig med du lægger til på plussiden. Og dét gør dette forløb langt mere effektivt.

Den dobbelte målsætning sikrer en større og mere varig effekt end de traditionelle metoder og kurser i stresshåndtering. Derfor kalder jeg dette forløb for 2.0.

Når du har gennemført forløbet:

  • Har du 15 konkrete redskaber til at mindske stress og øge din trivsel – som du kan bruge i din dagligdag

  • Har du kortlagt kilderne til stress i dit liv – og er i gang med at reducere dem

  • Ved du, præcis hvordan du øger din hjernes kapacitet til nærvær og glæde – og at være til stede i nuet

  • Har du toptunet dine mentale ressourcer, så du får mere overskud, overblik og energi – både på jobbet og derhjemme.

Sådan siger tidligere deltagere:

  • “Tusind tak for fantastiske input, viden og redskaber. Det gør virkelig en forskel for min tilgang i livet – især når travlhed og diverse udfordringer melder sig!”
  • “Øvelserne gennem de 5 uger har været supergode. Jeg har fået åbnet mine øjne for nye værktøjer til at se på mit liv og for hvordan jeg kan vælge til og fra – til at finde mere ro. (…) Hold da op, hvor er det effektivt”

Hvem er jeg?

Hej og velkommen til!

Jeg hedder Henrik Leslye, er bl.a. psykolog, foredragsholder og underviser – og manden bag onlineforløbet Stresshåndtering 2.0.

Jeg har lavet forløbet, fordi jeg er vild med at udbrede kendskabet til konkrete værktøjer og teknikker til at øge vores trivsel som mennesker.

Jeg er dybt optaget af, hvordan hjernen fungerer, hvordan vi arbejder med hjernen og ikke mod den, og hvordan vi med bittesmå ændringer kan skabe enorme resultater i vores liv.

De sidste 15 år har jeg arbejdet med forskning i de forhold, der gør, at mennesker trives og fungerer godt på jobbet.

Og den viden vil jeg gerne dele med dig.

Alt, du får her i forløbet, er baseret på veldokumenteret, videnskabelig forskning. Det er altså ikke blot en omgang pseudovidenskabeligt gætværk eller personlige strategier, som har virket for mig – men 100 % evidensbaseret videnskab.

Og nu tænker du sikkert sådan her:

“Men hvad ved du egentlig om stress, Henrik?”

En hel del, vil jeg mene.

For det første fordi jeg er uddannet psykolog (det er mindstekravet for at have med et så alvorligt emne at gøre, mener jeg). Senere certificeret coach med cirka 1500 undervisningstimer og utallige stresscoachinger under bæltet.

For det andet har jeg prøvet det her på egen krop. Jeg har selv været ramt af stress. Ret alvorligt endda.

Stressen udløste en depression, og dér var jeg helt nede at vende. Så jeg ved, hvor hæsligt det er.

Og jeg ved, at redskaberne i forløbet virker. Jeg har brugt dem selv. De har taget mig fra kraftig stress til mentalt overskud, og jeg deler selvfølgelig mine personlige erfaringer med dig.

Lad mig bare sige det lige ud:

Hvis jeg havde kendt redskaberne dengang, var det aldrig gået så galt. Aldrig.

Det kan jeg ikke ændre på. Men jeg kan gøre mit allerbedste for at udbrede kendskabet til redskaberne, så jeg kan hjælpe så mange som muligt med at håndtere (og forebygge) stress.

Og så en indrømmelse:

Jeg er ikke ekspert i alt!

(Det havde du nok heller ikke forventet … trods alt.)

Derfor hiver jeg specialister ind til at dele deres ekspertviden på specifikke områder. Fx får du i forløbet interviews med eksperter i så forskellige emner som metakognitiv terapi (så du får teknikker til at stoppe tankemylder); HeartMath-meditation, der beroliger nervesystemet; og det at bruge HR (så læsset ikke vælter).

Og jeg omsætter selvfølgelig al deres viden til konkrete redskaber, du kan bruge i dit liv og på jobbet.

Som foredragsholder er jeg kendt som nørden, der formidler den forskningsbaserede viden på en let og underholdende måde. Husk: Bare fordi der er forskning bag, behøver det ikke være en videnskab i praksis.

Det er, hvad du får på onlineforløbet Stresshåndtering 2.0.

15 styks konkrete redskaber, som giver dig mere trivsel og mindre stress.

Jeg glæder mig til at dele dem med dig.

Kærlige hilser

Hvordan ville det være at:

  • Have energi og overskud til at være noget – for dig selv, vennerne og familien?

  • Vågne hver dag med energi og YES-følelse i kroppen – og beholde den hele dagen?

  • Have mental styrke til at klare modgang – og blot smile ad den, når den kommer?

  • Finde ro til at nyde tiden med vennerne og familien – uden grublen og tankemylder?

Hvis du kunne få et arbejdsliv med overblik og overskud – uden at gå på kompromis med dine ambitioner eller betale 10-20.000 kr. for psykologhjælp – ville du så gøre det?

Hvad ville det betyde for dig, hvis du fik redskaberne til at tackle og forebygge stress – uden at det kræver flere måneders intensivt forløb?

Du kan også få et liv med mere overskud og arbejdsglæde på jobbet – og meget mere nærvær og energi til dem derhjemme.

Det handler om at kende og bruge de rigtige værktøjer. Og dem lærer du på Stresshåndtering 2.0. Alt sammen baseret på forskning.

Jeg holder dig i hånden (sådan virtuelt) hele vejen og viser dig hvert enkelt trin. Du er aldrig alene på den her rejse.

På Stresshåndtering 2.0 får du konkrete redskaber til at øge din trivsel, få mere ro, nærvær og overskud – samtidig med at du lærer metoder til at tackle og mindske din stress. Helt lavpraktisk, enkelt at gå til og med effekt fra første dag.

Sådan foregår det

Stresshåndtering 2.0 er et onlineforløb.

Det betyder, at du får alle redskaberne og modulerne, så snart du har tilmeldt dig.

Og du behøver ikke flytte dig for at være med. Der er ingen dyre kursuslokaler, vi skal mødes i. Ingen spildt transporttid.

Det eneste, du skal bruge, er en computer og en internetforbindelse.

Om du sidder hjemme i sofaen, på café eller daser ved poolen i sommerhuset, er op til dig. Anything goes.

Du får adgang til hele forløbet i det øjeblik, du tilmelder dig. Alle videoer, lydfiler, interviews, pdf’er, øvelser og så videre.

Og du kan gå i gang med det samme. Eller vente til du har mere overskud. Når det er online, kan du tage det i dit helt eget tempo.

Du bestemmer selv.

Og fordi det er et onlineforløb, kan du tage det lige så mange gange, du vil. Du kan gå tilbage og tage modulerne igen, hvis du vil genopfriske øvelserne. Lige så ofte du vil. Indholdet på forløbet er dit til evig tid.

Og hey, du er ikke alene på forløbet. Når du er tilmeldt, bliver du inviteret ind i en lukket Facebook-gruppe. Her er der sparring, opbakning, støtte, spørgsmål og svar fra mig og de andre deltagere til den helt store guldmedalje. Det er der mange, der får enormt meget ud af. Men det er selvfølgelig helt frivilligt, om du vil være med i gruppen. Ingen tvang her.

Din investering i at sige farvel til stress, dårlig søvn og en presset hverdag – og byde velkommen til overskud, arbejdsglæde og YES-energi – er kun:

Normalpris 1495.

SÆRPRIS LIGE NU:
297 kr. + moms

Du kan også kvit og frit dele det op i 3 månedlige rater på 99 kr. + moms.

 

I det sekund du tilmelder dig, får du:
  • 15 konkrete redskaber
  • Ubegrænset adgang
  • Interviews med eksperter
  • Adgang til lukket Facebook-gruppe
Og du har selvfølgelig 14 dages fuld returret. Hvis forløbet ikke er noget for dig, skriver du bare til mig inden for de første 14 dage og får dine penge igen.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad indeholder det her online-træningsforløb i stresshåndtering egentlig?

På træningsforløbet her får du 15 effektive redskaber til at skabe mere energi og mindre stress, så du får en hverdag med mere overskud, glæde og nærvær. Fundamentet er min 3x5-model, men du får også en masse yderligere værktøjer og viden, øvelser, arbejdsark, interviews med eksperter og meget mere.

Du lover, at jeg kan få min investering tilbage indenfor 14 dage, hvis jeg ikke er tilfreds. Hvordan sker det?

Den platform, som jeg afvikler forløbet på, har en betalingsordning tilknyttet. Den ordning har jeg indstillet sådan, at hvis du fortryder købet inden for de første 14 dage, får du pengene retur direkte fra platformens økonomisystem. Uden spørgsmål eller bøvl. Jeg lever af, at du er en tilfreds kunde, for så er du min bedste ambassadør. Hvis det her onlineforløb ikke fungerer for dig, skal du selvfølgelig have dine penge igen.

Får jeg noget ud af forløbet, hvis jeg ikke oplever at have stress?

Kort svar: Ja. Og det er meget bedre at forebygge end at bekæmpe. Du får en masse mental træning, som vil gøre dig endnu bedre i stand til at undgå stress fremover – og forløbet vil helt sikkert give dig mere overskud, end du har nu. Hvis du ikke oplever stress, men frygter at blive ramt af det en dag, vil redskaberne på forløbet her lære dig, hvordan du undgår stress.

Kan virksomheder købe dette online stresskursus?

Ja, sagtens. Du behøver ikke selv betale. Både private og offentlige virksomheder kan købe adgang til onlineforløbet på vegne af dig som medarbejder. Og hvorfor ikke få et par kollegaer med? Man kan sagtens følges ad på forløbet. Din organisation får med det samme tilsendt en faktura af betalingsprogrammet.

Vil din organisation dække mange eller alle medarbejdere, så kontakt mig. Vi kan lave en aftale om et klippekort eller finde en anden løsning, så alle medarbejdere og ledere kan få adgang til forløbet. Fordi det er digitalt, kan det gøres til en meget, meget billigere pris end prisen for den traditionelle løsning: “Nu sender vi alle medarbejdere på et dyrt stresskursus” (som deltagerne i øvrigt hurtigt glemmer indholdet af, fordi de ikke får implementeret viden og øvelser i deres eget tempo).

Offentlige organisationer kan også sagtens være med. Jeg kan sende en EAN-faktura. Men det kræver, at I tager fat i mig. EAN-fakturering kan onlinesystemet ikke klare, men det kan jeg hurtigt ordne.

Nu er det her jo et onlineforløb. Er det ikke bedre at sidde overfor dig eller et andet ‘levende’ menneske?

Der er nogle klare fordele ved et onlineforløb.

For det første kan du tage delene, som det passer ind i din hverdag. Forløbet er delt op i fem moduler, og har du masser af overskud, kan du tage hele forløbet på fem uger. Hvis du har knap så meget overskud, kan du tage det stille og roligt over fx 15 uger. Du bestemmer selv tempoet. Og du kan se og gense øvelserne lige så mange gange, som du har brug for. De forsvinder ikke.

For det andet er indholdet dit for evigt. Alle kender nok det med at komme hjem fra et supergodt kursus. Fuld af viden og engagement. Tre uger efter kan du huske 10 % af indholdet, og motivationen er forsvundet i hverdagens travlhed. Resultatet er, at du får brugt minimalt af et ellers rigtig godt kursusindhold.

Sådan er det ikke med det her forløb. Her kan du bruge det hele, fordi du har tiden til det. Du kan altid gå tilbage og se videoerne igen, hvis du har brug for det.

Du kan få hjælp og sparring, som er centralt i enhver stresshåndtering. Og så får du jo løbende opbakning, redskaber og sparring fra mig via Facebook-gruppen, så vi sammen kan holde gryden i kog.

Men selvfølgelig: Et onlineforløb er noget andet end at gå til psykolog i 10-20 timer. Ikke mindst økonomisk og tidsmæssigt. Vi kan jo som psykologer i den direkte relation komme dybere ind til fx barndomstraumer, der kan ligge bag stressreaktioner. Den type behandling er det her onlineforløb ikke gearet til. Derfor anbefaler jeg dig også, at hvis du er hårdt ramt af stress, skal du tage kontakt til din læge, nærmeste leder eller en psykolog. Du kan stadig få glæde af det her forløb, men du skal altså tage din tilstand alvorligt og søge direkte professionel hjælp også.

Egner forløbet sig til alle?

Hvis du oplever en grad af stress, eller gerne vil undgå at havne der, er forløbet perfekt. Hvis du ikke oplever stress, men gerne vil undgå det, er forløbet perfekt, fordi det både giver dig teknikker til at få mere trivsel og mindre stress, som virker forebyggende. Er du hårdt ramt af stress, skal du kontakte en læge eller psykolog omgående – og det mener jeg. Onlineforløbet her er ikke løsningen på alle stressproblemer. Gid det var. Men det kan hjælpe næsten alle, hvis du aktivt laver øvelserne og arbejder med materialet.

Alle snakker om stress. Er det her forløb også bare en gang snak? A la 10 faresignaler, som du skal kende? Og noget om, at du bare skal stå fast? Eller noget med, at du sikkert har en livsfarlig ledelse?

Nej. Snak er fint. Det skaber opmærksomhed om forhold, der ikke er i orden. Mange ting i samfundet og på arbejdsmarkedet er ikke altid specielt egnet til os som mennesker. Det skal vi over tid have ændret på. Ingen tvivl om det. Det løser bare ikke noget for dig nu og her kun at snakke om det urimelige i de overordnede samfundsstrukturer eller i betænkelige ledelsesstrategier. Derfor er det her forløb konkret og handlingsorienteret. Det fokuserer på ting, som du kan gøre noget ved selv. Nogle gange skal du selvfølgelig ud og have fat i andre for at få ting ændret. Det kan være, at chefen stiller urimelige krav. Så får du hjælp til at få sagt fra for på den måde at ændre tingene.

Værktøjerne på forløbet er lavpraktiske og lette at gå til. Du får at vide præcis, hvad du skal gøre. Og du kan allerede fra de første uger mærke effekten. Desuden kommer der løbende en masse ekstramateriale, som du kan bruge nu og fremover.

Husk, at når du har købt onlineforløbet, så har du adgang til forløbet lige så længe, som du har brug for det. Samlet set sikrer kurset i stresshåndtering dig en fremtid med mindre stress og mere trivsel. Så indtil vi får ændret verden til et sted, hvor stress ikke eksisterer, er forløbet en konkret hjælp til dig, der gerne vil af med stress og have mere overskud til at leve det liv, som du virkelig ønsker – både på jobbet og privat.

Er jeg helt alene i gennemførelsen af forløbet?

Nej. Du bliver fra starten inviteret ind i en lukket Facebook-gruppe. Her kan du dele erfaringer med andre, få opbakning og sparring, spørge andre og tage mig med på råd. Altså få den sociale støtte, der gør en kæmpe forskel for nogle.

Og i Facebook-gruppen kan du også forpligte dig på din fremdrift, som hjælper dig til at gennemføre forløbet. Facebook-gruppen er et tilbud – absolut ikke tvang. Ønsker du ikke at være med i gruppen (eller bare være med på sidelinjen i gruppen), så får du fint udbytte af forløbet alligevel.

Nok er du psykolog, men kan du overhovedet sætte dig i mit sted, når det gælder det at have stresssymptomer?

Ja. Som nævnt længere oppe har jeg selv været ramt af stress for en del år siden. Temmelig alvorligt. Og med en efterfølgende depression, hvor jeg var helt nede at ligge. Redskaberne på forløbet er ikke bare veldokumenterede – jeg har brugt dem selv. Og jeg ved, de virker. De har taget mig fra kraftig stress til mentalt overskud, og jeg deler selvfølgelig mine personlige erfaringer med dig.

Desuden jeg er så heldig i dag, at jeg i kraft af mit job møder rigtig mange dygtige eksperter. Jeg har interviewet de bedste af de bedste og fået dem til at dele ud af deres ekspertviden, så du på forløbet får lige det ekstra, der gør forskellen.

Jeg har spurgt ca. 150 af jer, om hvad I har brug for på sådan et onlineforløb om at håndtere stress. Næsten alle siger konkrete redskaber. Det giver jeg. Mange ønsker yderligere inspiration til konkrete ting – eksempelvis hvordan man får sagt fra. Og her trækker jeg på de førende eksperter i landet. Fx er der en ekspert, som ved, hvordan du bruger HR som partner ved stress. En anden lærer dig, hvordan du får styr på negative tanker og tankemylder. En tredje kan alt om meget enkel hjertemeditation, der beroliger nervesystemet. Og så videre.

Sådan kender jeg rigtig mange, der deler deres konkrete anbefalinger. Deres viden får du med som bonus. Og det er virkelig viden, der gør en verden til forskel.

Hvem er du egentlig og hvilken baggrund har du for at lave det her forløb?

Jeg er uddannet cand. psych. fra Københavns Universitet. Efterfølgende har jeg uddannet mig til coach, har ca. 1500 timers undervisning i coaching og utallige stresscoachinger i erfaringsbasen. Jeg har været ACC-akkrediteret i ICF. Jeg tager løbende til verdenskonferencer, deltager på Masterclass-kurser og holder mig generelt hele tiden opdateret indenfor den nyeste forskning i redskaber til stressreduktion og trivselsopbygning. Desuden arbejder jeg professionelt med forskningen i de forhold, der gør at mennesker trives og fungerer godt på jobbet. Det har jeg gjort i 15 år. Og jeg vil regne mig for en af landets førende eksperter i, hvad det er, der skaber både trivsel og gode resultater for mennesker i organisationer og privat. Jeg er desuden en af landets mest efterspurgte foredragsholdere og undervisere. Kort sagt – jeg har fagligheden, de personlig erfaringer med emnet, og jeg er derude hele tiden. Så du får hele pakken med al min viden på det her forløb.

Fuld tilfredshed eller pengene retur

Er du ikke tilfreds med forløbet, får du pengene retur uden diskussion inden for de første 14 dage.

Jeg ved – og forskning dokumenterer – at redskaberne i forløbet virker. Men vi er ikke alle ens. Hvis onlineformatet ikke passer dig, får du selvfølgelig pengene igen.

Mere overskud, arbejdsglæde og indre ro – yes, please!

×
Menu
Online kursus
Kontakt
Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev